Josefin521 skrev 2012-02-21 20:58:09 följande:
Tack!! Länken funkar nu :) Vilken spännande resa ni verkar ha haft. Hur gjorde ni med motell? Tog ni bara ngt ni kom över eller hade ni bokat förväg? Har du några does and dont´s?
De flesta motellen halkade vi bara in på, men vid enstaka tillfällen (exempelvis när vi skulle övernatta i närheten av grand canyon där vi visste att det skulle bli svårare att trilla in och hitta ledigt rum samma kväll) letade vi boende via internet dagen innan så att vi visste att vi inte blev säng-lösa
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Lite av charmen var att inte veta var vi skulle stanna. Vi hade ett hum om hur vi skulle resa och 1-2 stopp som var spikade, resten körde vi på känsla!
Att bila var det bästa med hela vår resa. New York och San Francisco i all ära, det var friheten på vägarna som var bäst! Jag älskade nationalparkerna, Grand Canyon - givetvis, men även Death Valley och Yosemite var riktiga höjdare som jag alltid kommer att minnas och drömma mig tillbaka till
Kan just nu faktiskt inte komma på något "don't", det är ju USA - live the dream, haha
Vi hade en app i mobilen som bland annat att karta/gps så vi hittade och kunde beräkna tiden och den hade även funktioner så att den kunde hitta närmaste restaurang, motell, upplevelse med mera - kanon!