Brudöverlämning - hit eller shit?
Snigel Bee skrev 2011-02-03 11:27:02 följande:
Emblas Mamma skrev 2011-02-01 17:46:34 följande:
jag hoppas för all del att du aldrig får barn - fär det är du inte värd om du har den inställningen!
KVINNOR ÄR TILL FÖR ATT AMMA SINA BARN!
men jag antar att du är för jävla VÄRDELÖS för det!
Och du tycker att folk är taskiga mot dig? Förstår du verkligen inte vrf? Fattar inte hur man säga sånt här till en annan människa!!KVINNOR ÄR TILL FÖR ATT AMMA SINA BARN!
men jag antar att du är för jävla VÄRDELÖS för det!
...menar inte att ta parti eller reta upp någon, men det här börjar bli lite tröttsamt...
Det är flera personer som startar OCH gärna fortsätter att "göda" tjaffs i var och varannan tråd...
Snälla, jag ber er, kan ni fortsättningvis använda er gästböcker eller så för era bråk...
Pretty please.
Hur som helst, tillbaka till trådens ämne.
Jag tänkte faktsikt gå in själv...inte pga av något principiellt ställningstagande utan mest för att min pappa och jag har en lite halvkrasslig relation....
Sen så har jag fått klara av en massa saker själv i livet och då ser jag det som en fin grej att symboliskt gå fram själv och sen möta min bm som jag skall dela mitt liv med...
Hehe, det kanske är en efterkonstruktion av mig, men min bm vill inte se mig innan vigseln...så detta blir jättebra för oss.
Är det fler som ska gå in själva?