• Willowfield

okej med strippa på möhippa/svensexa?

Ja inte vet jag, 
    har varit på manlig stripptease en gång på 80-talet när det var populärt med Shippendale, tror jag det hette, fann det mest roande än ngt annat och då tänker jag mest på de galna fruntimmer som befann sig i lokalen, tror det var bara jag och syrran som satt lugnt kvar på våra platser...

har även sett kvinnlig sådan och måste säga att den manliga ahde mer finess det var mer än show än som den andra visa upp sina nåja, behag..

Skulle inte vilja ha det på min möhippa helt enkelt för att jag redan sett det och inte finner det roligt.
    Om min blivande skulle få det på sin svensexa, bekommer mig inte ett skvatt. jag vet var jag har honom och jag vet att han skulle ta det som en "rolig" grej från vännerna.
    Så jag måste nog svara, Ja jag tycker det är ok om det är så att någon vill ha det eller inte har ngt emot att gå på det.
    Dock ett undantag, rena porrklubbens fasoner gillar jag inte men detta enbart för att den utnjytjar kvinnorna på ett helt galet sätt.
    Känner dock ingen oro, de skulle kunna slänga 30 bimbosar som dansade nakna eller vad som famför min blivande inget skulle hända...

Svar på tråden okej med strippa på möhippa/svensexa?