Inlägg från: Snigel Bee |Visa alla inlägg
  • Snigel Bee

Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?

Löjligt!! Omröstning=röster som borde räknas! Sen så när inläggen e d som avgör då är det väl bara att den som startade tråden att kommentera precis allas inlägg o på så sätt lägga in sj hälften av inläggen?

• Snigel Bee
    363 skrev 2011-01-30 10:22:24 följande:
    JA precis så tycker jag med annars kunde vi fått starta vanliga trådar!
    Ska det vara den med mest diskussioner så ska det inte spela någon roll vad för tråd det är eller hur många inlägg den har. Utan den tråd där flest är med och disskuterar ett ämne. Annars kan det bli som du säger trådstartaren kan själv skriva en himla amssa inlägg och vinna. Då blir det den person med mest tid för Bröllopstorget som vinner.
    Det blir så fruktansvärt irriterande med, för det är liksom inte intressanta inlägg, utan bara INLÄGG. Den som leder just nu är sån. Sen är det bara fär TS att hela tiden ställa fler frågor i sina inlägg och då skapa ännu mer inlägg. Bara för sakens skull liksom! Korkad tävlig!
  • Snigel Bee
    363 skrev 2011-01-30 10:22:24 följande:
    JA precis så tycker jag med annars kunde vi fått starta vanliga trådar!
    Ska det vara den med mest diskussioner så ska det inte spela någon roll vad för tråd det är eller hur många inlägg den har. Utan den tråd där flest är med och disskuterar ett ämne. Annars kan det bli som du säger trådstartaren kan själv skriva en himla amssa inlägg och vinna. Då blir det den person med mest tid för Bröllopstorget som vinner.
    Och det är inte så att "annars blir det så" utan det är så! Kolla bara på den som leder tävligen just nu. Hälften av inläggen är från TS sj och en massa följdfrågor som är menat itll att skapa ännu mer inlägg!
  • Snigel Bee
    363 skrev 2011-01-30 10:52:20 följande:
    Ja det känns som denna tävlingen mer går ut på att skapa så många ointressanta inlägg som möjligt. Min tråd som ligger som nummer 2 är inte bättre den. Tråkig och meningslös fast att det egentligen skulla kunna vara ett intressant ämne att disskutera.
    Den som ligger som 1a är inte bättre! Massa fullkommligt meningslösa frågor, följdfrågor och inlägg som är menat till att skapa ännu fler inlägg!
  • Snigel Bee

Nej! Ja blev ganska avskräckt redan första dagen när d bara kryllade av dem! Sen så var ja nyfiken på vilka som låg bra till och då såg jag den ligger 1a och meningsfull kan man ju inte kalla dem inläggen! O så din då har ja me sett. Sen har ja bara hållt mig borta från omröstningarna, förutom denna då! Tungan ute

• Snigel Bee
    hernameispekka skrev 2011-01-30 12:38:54 följande:
    Det mest rimliga i en omRÖSTNINGstävling vore ju självklart att räkna röster :P
    Håller med!! =/
  • Snigel Bee
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:43:44 följande:
    Jag tycker fortfarande att flest omröstningar ska vinna. Men då skulle de väl haft att alla får max ha en omröstning som får vara med i tävlingen. Då blir det ju ingen explosion av trådar och man kanske skulle tänka efter en stund och få fram ett intressantare ämne.
    Håller med håller håller med!
  • Snigel Bee
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:48:18 följande:
     En del har hållt på väldigt länge.  En person som startar en tävling senare än de som startade när tävlingen började har ju inte ens samma chans att vinna som de som var med från början. Detta är ju också lite orättvist eftersom de då måste vara nästan mer aktiva. Borde de inte då ta bort ts inlägg och räkna statistiskt på hur många svar/inlägg man fått beroende på tid?
    Tkr inte att detta skulle vara en bra lösning alls. För på tex den som ligger 1a så frågar ju TS en MASSA följdfrågor som så uppenbart bara för att skapa inlägg och inget annat. Och ska man då ta bort TS inlägg så har man ju fortfarande kvar d meningslösa svaren som frågorna skapat. Alltså så har TS sj kunnat påverka sin chans att vinna på ett helt avgörande sätt.  
    Tkr att omröstningstävlig ska inte vara nåt annat än just det. Flest antal röster vinner.
  • Snigel Bee
    sotast skrev 2011-01-30 17:39:27 följande:
    HAHA! Underbart! Ska vi anmäla dem till lotteri inspektionen? Men har de förresten med den här typen av tävlingar att göra??
    Hmm tror inte det är samma sak, lotteri o tävling!
  • Snigel Bee
    363 skrev 2011-01-30 20:29:23 följande:
    Tävlingen verkar dessutom leda till bråk då  jag nyss fick ett argt mejl där jag blir kallad för avundsjuk, påstås ha 2 nick m.m Skittråkigt verkligen!
    A ja antar vi andra som tkr att tävlingen e riktigt ogenomtänkt e också avundsjuka!
    NeutronStar skrev 2011-01-30 20:35:08 följande:
    Förstår inte vad folk klagar på. De har ju förklarat reglerna från början, bara att rätta sig efter dem.
    Nej inte från början! Det kom nya regler dagen efter tävligen!
  • Snigel Bee
    NeutronStar skrev 2011-01-30 20:45:28 följande:
    Dagen efter hade väl alla fortfarande tid att skapa en ny omröstning..?  Jisses, det är bara en tävling. Det är fortfarande de som äger bröllopstorget som bestämmer... Obestämd Life sucks sometimes,  deal with it.
    Du missar poängen fullkomligt o ärligt talat så orkar ja inte ens me att försöka o förklara det för dig!
Svar på tråden Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?