• sotast

Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?

Snigel Bee skrev 2011-01-30 12:55:35 följande:
    Tkr inte att detta skulle vara en bra lösning alls. För på tex den som ligger 1a så frågar ju TS en MASSA följdfrågor som så uppenbart bara för att skapa inlägg och inget annat. Och ska man då ta bort TS inlägg så har man ju fortfarande kvar d meningslösa svaren som frågorna skapat. Alltså så har TS sj kunnat påverka sin chans att vinna på ett helt avgörande sätt.  
    Tkr att omröstningstävlig ska inte vara nåt annat än just det. Flest antal röster vinner.
    Precis!
    Det ends som TS inte kan påverka är antalet röster som andra lägger. Det so är så himla korkat formulerat är ju att det är tråden som  skapar flest diskussioner som vinner. Flest inlägg innebär ju inte störst diskussion. Urdum tävling!

• sotast
    Mace skrev 2011-01-30 16:32:09 följande:
    Har stört mig på de här trådarna i flera dagar och nu såg jag tävlingen bakom det hela. Vilket otroligt bra sätt att skrämma bort folk från Bröllopstorget. Det här är ju inte ett forum man går till för att debattera, hit går man ju får att få råd och tips. Alla dessa omröstningstrådar är ju tok-ointressanta och tar bara upp en massa onödig plats.

Tävlingsvillkoren var dessutom urdumma. Jag undrar om det ens är tillåtet att ha en tävling med så svaga regler, det brukar krävas att man har tydligt formulerade tävlingsvillkor för att lotteri-inspektionen skall godkänna det hela.  
    HAHA! Underbart! Ska vi anmäla dem till lotteri inspektionen? Men har de förresten med den här typen av tävlingar att göra??
  • sotast
    Snigel Bee skrev 2011-01-30 18:25:16 följande:
    Hmm tror inte det är samma sak, lotteri o tävling!
    Antagligen inte!
    Men hade varit lite kul faktiskt.
Svar på tråden Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?