• 363

Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?

turbovampyria skrev 2011-01-30 12:20:28 följande:

Håller med. Vi kan sitta här hela dagen och skriva hundratals meningslösa inlägg (inte för att jag kommer göra det). Då borde du ju vinna även i fall du inte statistiskt har flest röster Skrattande

Haha ja man borde typ starta en lektråd typ ett skepp kommer lastat eller något.:)
  • 363
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:21:40 följande:
    Mena mer att det kan vara ett kul exprement och se om det inträffar. Skrattande
    Ja det skulle vara ganska häftigt om man nu skulle orka. Dock tvivlar jag på att en sådan här tråd skulle vinna. Även om vi hade flest inlägg så skulle de säkert säga att vi ändå inte ville ha priset och tyckte tävlingen var dum så vi får inget!:P
  • 363
    hernameispekka skrev 2011-01-30 12:25:57 följande:
    Fast det låter som att de då inte håller vad de lovar. Vi går ju inte Off Topic om vi klagar eftersom det är det tråden handlar om så vi följer ju faktiskt alla regler :P
    Ja helt sant skulle vara spännande och se hur de skulle göra! De som du sger skulle väll inte ha något val än att ge mej priset!:P
  • 363
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:26:03 följande:
    Det skulle ju nästan vara perfekt. Jag kan leka ett skepp kommer lastat ett tag Skrattande
    Ja verkligen eller en "det första du tänker på" lek!
  • 363
    hernameispekka skrev 2011-01-30 12:26:33 följande:
    Jag med, men vi får se till att hålla oss on topic tror jag dock :P
    Ett skepp kommer lastat med kritik!:P

Tråden var ifrån början felformulerad då det inte framgick att det var flest inlägg som vinner!
  • 363
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:30:52 följande:
    Ja det tror jag också. Det går nog inte att spela ett skepp kommer lastat med hur många fel innehåller denna tävling.
    Kanske inte!
    Men hur tycker ni tävlingen skulle varit då?
  • 363
    hernameispekka skrev 2011-01-30 12:38:54 följande:
    Det mest rimliga i en omRÖSTNINGstävling vore ju självklart att räkna röster :P
    Ja det är ju det första basic i en omröstningstävling tycker man ju!:)
  • 363
    turbovampyria skrev 2011-01-30 12:43:44 följande:
    Jag tycker fortfarande att flest omröstningar ska vinna. Men då skulle de väl haft att alla får max ha en omröstning som får vara med i tävlingen. Då blir det ju ingen explosion av trådar och man kanske skulle tänka efter en stund och få fram ett intressantare ämne.
    Helt klart då skulle det inte bli ett helt nedlusat forum av massa omröstningar utan förhoppningsvis bara intressanta.
  • 363
    Snigel Bee skrev 2011-01-30 12:45:14 följande:
    Håller med håller håller med!
    Det som har blivit tråkigt nu är ju att hälften av alla medlemmar bojkottar alla omröstningstrådar pga det bev för mycket. Medans andra hälften skapar trådar för glatta livet fulla av meningslösa inlägg.
  • 363
    Snigel Bee skrev 2011-01-30 12:41:20 följande:
    Håller med!! =/
    Annars borde det ha hetat inläggstävling eller något och man borde fått startat vanliga trådar också om man ville!
Svar på tråden Tycker du också att omröstningstävlingen är löjlig och felformulerad?