Fler som inte är omtyckt av partners familjemedlemmar?
Hej!!!
Det är en sak som känns lite jobbigt för mig, när det gäller min pojkväns familj. Han har väldigt många syskon och jag tycker mkt om dom och dom tycker om mig. Förutom en av hans storebröder. (som han också haft en väldigt bra relation med) Förra våren träffade han en tjej och då började vi umgås en del fram till att vi fick veta att dom pratat bakom ryggen på oss om att vi gått upp så mycket i vikt osv. Sen dess har vi inte träffats mer än på kalas osv då vi sa ifrån att vi inte tyckte det var okej och att vi blev ledsna.
Snart ska vi förlova oss och ingen vet om detta. Och jag har en känsla av att han inte kommer bry sig eller ens säga grattis. (då han inte ens sa grattis på min 20 års dag)
Jag går runt och känner mig ledsen, orolig och förvirrad. Inte bara pga detta utan att jag verkligen försöker att gå ner i vikt och är en väldigt känslig människa. Jag är så rädd att min ring inte kommer passa mig när jag väl kommer att få använda den. Sen är jag också rädd för att gå ner i vikt, eller så är jag bara så förvirrad.
Jag ska snart byta p-piller och oroar mig över dom.
Är rädd för att det är fler i våra familjer som inte kommer bli glada för våran skull..
Någon mer som har familj/partners familj som inte tycker om en?