Nervös för möhippa!
Nu när det börjar närma sig inser jag också att "risken" att blir hippad öker. Jag har väldigt dubbla känslor för det där. Å ena sidan skulle jag bli lite besviken om jag inte fick någon hippa alls, å andra sidan är jag nervös för att bli nappad plötsligt sådär. Tänk en kväll när man är fet i håret och känner sig trött och ofräsch. Man kanske har planerat att tvätta håret morgonen efter och så blir man hippe-nappad av tjejgänget. Och tänk om de hittar på jobbiga aktiviteter som jag inte vill göra. Jag vill inte gå på stan och sälja pussar eller klipps tvättråd från kalsonger. Jag vill inte hålla på med femkamp eller så.
Jag bor långt borta från mina vänner och släktingar, men åker ner ibland. Om någon månad ska jag ner och hälsa på och då är jag nere några dagar, sedan kommer jag inte ner förrän till bröllopet. Jag börjar misstänka att det blir en hippa då, om det blir någon, men jag har jättemycket inplanerat. En massa saker som måste fixas inför bröllopet. Jag har inte tid med någon hippa då .
Ja, suck. Om jag inte får någon hippa alls sitter jag väl här om ett halvår och beklagar mig över det istället...