• evaer

Bra BH-affär i Stockholm?

Jag letar efter en bra BH helst axelbandslös. Var på change idag o de hade ingen bra för mig som har större byst. Undrar om nån har tips på en annan bra affär? Har hört talas om nån inne i stan ev gamla stan men har inget namn o ingen adress. Snälla hjälp mig!!!!!!

• Svar på tråden Bra BH-affär i Stockholm?
  • Carrosell

Den inne i gamla stan heter Gustaf Mellbin. www.gustafmellbin.se
    De är helt otroliga där inne. Jag handlar alla mina bhar där. Kunnig personal och snygga underkläder.

Kommer garanterat köpa mina till bröllopet där. :)

• Dunfalk

Gustaf Mellbin är som Carrosell sagt ovan den absolut bästa! Dyrt, men verkligen värt det.

Ibland handlar jag även på Details som bland annat finns både vid Medborgarplatsen och Fridhemsplan. De har ibland enstaka modeller inne som man normalt hittar hos Gustaf Mellbin och då för någon/några hundringar billigare.
    Men oftast har de där tyvärr inte lika mycket tid att hjälpa en..

Triumph har ju också butiker runt om i stan, men storlekarna börjar allt som oftast på 70. Jag brukar inte kunna få tag på några modeller där då jag ligger mellan 60-65 runt om. Men jag vet många som älskar deras butiker, de är också väldigt hjälpsamma när jag varit där inne och tittat. De har oftast väldigt snygga BH:ar tycker jag!

• jkbr

den bästa axelbandlösa tycker jag kommer från wonderbra ultimate straples finns i stora storlekar upp till g tror jag. Dom har det på lindex och twilfit bla (kanske inte dom största  stolekarna men det kan man köpa på nelly.com  och på ebay finns det också undeklades butiker som  har den.  belle-lingerie.uk är en bra sida också:)

• BlivandeFruW

Hej!

Här är en som också letar BH, jag har dock motsatt problem då jag behöver ha 60-65 A.
    Hur som helst, Details ska vara bra för större storlekar. http://www.details.se/
    Var där men de hade inte tillräckligt små för mig...=(

Någon som vet var man kan få tag på en BH, balconette eller korsett som är 60-65 cm runt om?

Kram
    /Malin

• Carrosell

Hejj Malin,
    Har du kollat Gustaf Mellbin?
    Har en kompis som är nätt som köpte en korsett där.

Lycka till!

Svar på tråden Bra BH-affär i Stockholm?