Vill ha en rolig o annorlunda inbjudan!!!!
Vill ha en rolig och annorlunda inbjudan men har total idetorka.....
hjälp mig den som kan :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-07 16:14
kanske någon som har någon annorlunda text....??
Vill ha en rolig och annorlunda inbjudan men har total idetorka.....
hjälp mig den som kan :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-07 16:14
kanske någon som har någon annorlunda text....??
En kul grej som jag har sett på nätet är pusselbitar som gästerna får pussla ihop när dom får det i brevlådan, och när dom pusslat ihop det är det inbjudan. Kan vara en ganska rolig grej faktiskt!
Vet dock inte vart någonstans jag såg det..
Har ett par bekanta som brände en cd-rom skiva med ett bildspel. Bildspelet innehöll gamla kort på dem och all information som ska vara med på ett vanligt inbjudningskort. En rolig idé om alla gäster har en dator!
...eller spela in en dvd-skiva med en personlig inbjudan...
Tack :)
båda ideerna e ju jätteroliga!!
Vi gjorde en egen seriestrip som inbjudan :) Om du googlar finns det några olika exempel. Det var väldigt roligt att göra samt uppskattat bland vänner och familj ;)
Vi gjorde scrolls som inbjudan, bild finns i mitt galleri.
våra inbjudningar kommer att se ut som flygbiljetter och kuvertet är vikt av kartor från atlaser.
vi har resetema.
har ni ett tema så kan det vara kul att få inbjudningarna att gå i samma tema
Vi ska skicka ut små 250 ml. champangeflaskor (ev. mousserande vin, ej bestämmt ännu) med texten på ettiketten.
"Korka upp champangen för nu bjuds det in till bröllop mellan..." och all information.
En annorlunda inbjudan som defenetivt kommer uppskattas. Inte allt för dyr heller.
Vi levererar champangen i en trälåda (går även med vanlig wellpap) omgiven av träull för att minska vibrationerna och en stor lapp med "fragile". Då säger posten att det inte ska vara något problem. Men allla utom tre kan vi leverera för hand till.