Vill ha en rolig o annorlunda inbjudan!!!!
Vill ha en rolig och annorlunda inbjudan men har total idetorka.....
hjälp mig den som kan :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-07 16:14
kanske någon som har någon annorlunda text....??
Vill ha en rolig och annorlunda inbjudan men har total idetorka.....
hjälp mig den som kan :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-07 16:14
kanske någon som har någon annorlunda text....??
Kul ide med champangeflaskorna :)
Vi använde hos av doftolja i inbjudningarna. För att inte doften skulle "läcka ut" använde vi oss av cellofankuvert. När man öppnade kuvertet luktade det rosor. Kolla in inbjudningarna som finns i mitt galleri (doften satte vi på den lilla rosen).
Vi luktade på ett tiotal dofter innan vi bestämde oss, och alla dofter är verklighetstrogna (inte billig parfym) och som håller i flera månader...
http://www.pyssloteket.se/doftolja-scent-my-cards/
http://www.scentmycards.com/
Jag har förresten halva flaskan kvar av rosdoften och en hel av förgätmigejdoften- är det någon som vill ha kan jag skicka dom. (vi köpte dom för ca 11 mån sedan och det står på hemsidan att doften håller ca 1 år, dom luktar ff men kanske inte lika starkt som för ett år sedan )
Pussel kan man göra på en del fotoframkallningssidor Precis som man kan göra musmattor, muggar och vad man nu kan beställa eget tryck på.
Vilka häftiga inbjudningar ni alla gjort!
(och jag som tyckde jag var duktig som gjorde mina själv....)
Jag såg en inbjudan som var lika stor som en plansch, det tyckte jag verkade jätte kul det med
Vi skrev gammaldags kärleksbrev med rätt namn i brevet på varje gäst. Gjorda som de var skrivna på tidigt 1900-tal : Gammalt papper, klipta kanter samt segill som höll ihop rullen Lindisima har tagit bilder på dem i sin blogg.
Har du sett den här!? Den är ju klockren!!
Vi har gjort våra inbjudningar själva. de finns på min blog
eros2011psyche.wordpress.com/
Där kan du hitta flera ideer på design och olika material
Lycka till
Gå in och kolla under min rubrik; Finesser 2010
Där står det om en rolig sida där ni kan göra en massa kul.
Lycka till!
www.minmandinfru.blogspot.com
Lillskoj, fin ide' men hade jag öppnat brevet hade jag fått grabbat tag i min medicin och sedan fått slänga brevet.
Innan ni skickar ut en perfymerad inbjudan, kolla upp att folk inte är allergisk.
Filmen va ju grym, tänk om man kunnde göra så :)