• mirlinda

lokal 150 pers minimum MALMÖ?

Hjälp, med stort H!
    Jag har letat och letat så gott jag kunnat efter lokal som rymmer minst 150 personer i Malmö. Hittade HIPP som jag även var och besökte, MEN jag var tvungen att beställa mat via dem, och det hela landade på en otrolig summa, alltså för hög!

Snälla, ni som gift er i Malmö eller, kan den här stadens utbud av lokaler hjälp mig. Som sagt behöver jag en relativt stor lokal, 150 per minst samt gott med dansutrymme. Vill inte vara tvungen att beställa mat via lokalen, vill kunna fixa allt annat själv (men bord + stolar måste finnas tillgängliga)

Har ni några tips till mig?
    Vill inte gifta mig i en gympasal, det ska vara fint, är dock inte ute efter lyx då vår budget ligger för lokal + mat ligger runt 50 000.

HJÄLP

• Svar på tråden lokal 150 pers minimum MALMÖ?
  • mirlinda

Tack för ditt svar
    Vi har hittat en catering firma som fixar jätte bra mat till oss för 100 kr/pers(varmrätt). Det du kanske missade, var att jag var ute efter en lokal som jag kunde ta med egen mat och dryck till (via catering)... Så om maten ligger runt 20-25 000 kr inklusive förrätt (som vi räknat att det blir) har vi mellan 25-30 tusen att lägga på ENDAST en lokal.

... en skolmatsal är HELT UTESLUTET då den budget vi har för lokal räcker gott och väl till något riktigt fint! Men tyvärr så har de lokaler vi kollat skött maten själva, och det är inte det vi är ute efter.

jag hittar nog något ska du se Tyst

Svar på tråden lokal 150 pers minimum MALMÖ?