Vi tänker inte betala någonting för vårat bröllop!
impegno di nozze skrev 2011-02-11 22:47:56 följande:
Jag tycker att ni gör helt rätt! Jag tycker att den här budgetfixeringen är lite..löjlig ibland om jag ska vara helt ärlig. Folk i forumet ropar gärna ut hur mycket de lägger ut på sitt bröllop och kanske skarvar lite för att det ska låta bättre. Jag kan inte se meningen med det och håller våra utgifter för mig själv, det har ingen annan med att göra. Det viktiga i sammanhanget är kärleken och att båda vill gifta sig, inte hur mycket pengar vi lägger på alla detaljer. Sedan tror jag att vi som verkligen går upp i all planering lite mer är genomsnittsbruden hänger här på BT. jag är övertygad om att många vigslar sker på ett mer modest vis och jag tror inte alls de är ovanliga och jag tror inte heller att deras äktenskap på något vis skulle fungera sämre för att budgeten inte var så stor på den stora dagen.Nu svävade jag ut men det här har jag hållit inne på ett tag :)
Lycka till och hoppas att ni får en fantastisk dag!
?
Jag tycker det är lite roligt att veta vad andra lägger på vad för att få tips och idéer om hur man kanske hittar grejer billigare eller så är det helt enkelt ganska spännande at se vad folk prioriterar! :P
Inget fel alls att ha ett riktigt budgetbröllop, tycker bara det är bra! ;)
Men det är lika fint att ha ett påkostat bröllop. Det är ju fint båda delar! Det beror ju också på vad man värderar oc hhur man är som människa.. :)
Ni gör som ni vill, det är ER dag och ni ska känna er nöjda med den!
Vi tänkte med ha ett riktigt budgetbröllop först, men det sprack rätt rejält! :) Hoppas ni lyckas bättre!
Det kommer säkert bli super! :)