Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

Ni som ska önska er nått - Vad önskar ni er?

Om det nu blir så att vi gifter oss 3 Sep vilket det verkligen se ut som att vi ska göra så kommer vi inte åka på bröllopsresa förän tidigast 1 år efter bröllopet.
    Hade tänkt önska mig saker till resa, resepengar och presentkort så man skulla ha råd till drömresan men nu känns ju det lite konstigt.

Funderar nu på om man kan önska sig pengar till en tatuering?
    Jag hade undanlagt 10.000 till tatueringen jag vill göra men så braka bilen totalt och så var de slantarna borta :/

I vår situation så kommer ju vi åka tillbaka till Norge efter bröllopet. Kommer inte kunna ha med oss en massa saker. Även om det vore kul att få ny kaffekokare och bakmaskin etc. eftersom vi fick allt stulet av de som hyrde vår lägenhet :(
    Men vart ska vi göra av dem innan vi har lägenhet i Sverige igen?!

Hur tänker ni? Kommer ni skriva en önskalista som de kan kolla på på nätet eller bara lite diskret sprida infon till de som frågar och hoppas att andra frågar dem?

• Svar på tråden Ni som ska önska er nått - Vad önskar ni er?
  • JustMeAndMyLove

Smart smart!
    Ja presentkort på typ IKEA och jysk skulle vara nice för oss som har så lite grejer kvar.

Canserfonden och liknande tänkte vi också på. Detär deffenetivt ett alternativ! 

• JustMeAndMyLove
    Nettan82 skrev 2011-02-11 22:39:17 följande:
    Vi har önskat oss att få maten till bröllopsmiddagen betald av våra föräldrar...De bidrar till en upplevelse och ett minne, istället för en pryl.
    Pefekt när man har ont om pengar eller ont om plats.
    Ja, jag tror mamma och mormor kommer bidra med en slant till maten. Det är ju perfekt present för oss som inte har så där jättemycket pengar!
    Syrran sa att hon gärna la en slant på nått hon med som present och han vi bor hos nu gav oss vinet vi gör själva (vinsaft och tunnor) i tidig present redan i sommras ;) 

Morgonrock fick jag en underbar idag av min älskade M! Hon kom hem med alla-hjärtansdag present i form av en mysig morgonrock, sånna ädr duntofflor och en huvudkliare! Ni vet sån med spröt som man kan klia sig i huvet med :P
    Helt underbart! <3 
Svar på tråden Ni som ska önska er nått - Vad önskar ni er?