• Emmilie87

Vad önskar ni er i bröllopspresent?

Jag o min sambo har inte en aning om vad vi ska önska oss förutom pengar/presentkort till ett hemmabiosystem. Men vi vill önska oss prylar också. Det finns ju även gäster som inte vill ge bort pengar.

Jag undrar därför vad ni ska önska er? :)

• Svar på tråden Vad önskar ni er i bröllopspresent?
  • polkapinne

Jag tycker också det är svårt att komma på något.
    Cervera har en tjäsnt som heter "önskelistan" om man vill önska sig husgeråd.

Själva funderar vi på att bland annat önska oss:
    En Kichen aid eller presentkort till en butik som säljer dem.
    En gjutjärnsgryta från Le Creuset.
    Bäddset från Lexington.
    Presentkort hos Ikea

• Jeliqa

Vi har det mesta som vi behöver/vill ha till hemmet redan, så vi kom inte på någonting bättre än att önska oss ett bidrag till bröllopsresan.

• Blubb blubb

Vi har bott tillsammans så länge att vi har allt vi behöver till hemmet. Så istället kommer vi att önska oss ett bidrag till ett välgörande ändåmål som ligger oss väldigt varmt om hjärtat. Vi har besökt (jobbat på) barnhemmet som man stödjer så vi vet att pengarna gör nytta där och behövs.

• Skumboll

Vi önskar oss egentligen ingenting, prylar har vi mer än nog av och någon bröllopsresa kommer vi inte åka på. 
    Vill man ändå ge något önskar vi oss ett bidrag till en ny säng. Haha, låter ju lite flummigt men men... 

• cookieandkermit

Vi kommer nog önska oss bidrag till bröllopsresan och sen fixa en önskelista hos cervera och önska oss "påfyllnad" på vår servis och de glas vi samlar på. Vill önska mig en Kitchen Aid, men har tänkt önska mig en sån i examens present istället.

• loluna

Bidrag till hjärtebarnsföreningen :)

• goding666

Vi funderar oxå på bidrag till ny säng

• DALAnna

vi har önskat oss en upplevelse, nåt som vi kan göra ihop å så får folk tolka det som de vill.
    har även önskat oss presentkort på tex bauhaus el liknande, då vi håller på å renoverar vårt hus.

har väldigt svårt å önska oss nån sak, då vi bott ihop i flera år å lixom inte behöver nåt specifikt..

• sofi 88

Vi (jag, hehe) kommer nog önska oss en kitchenaid eller motsvarande assistent, en uppsättning bestick till, har bara 6 av varje och det är inte tillräckligt! Kanske lite fler skålar/glas och sånna saker. I min familj/släkt ger man aldrig bort pengar så därför tänkte vi nog inte ens önska oss presentkort eller liknande. Så husgeråd helt enkelt.

• himeko81

Worldpeace! Oskyldig 

Nä vi tänker önska oss pengar, bröllopsresecash och presentkort. Men i stället för att folk ska hitta på nån "lämplig" summa tänkte vi efter tips skriva att vi önskar oss mer riktade saker så som;
    "Romantisk middag för två - 600:-"
    "Strandstolar nära havet - 200:-"
    "souvernirer - 300:-"
    "museum inträde - 100:-"

Så kan folk välja vad de vill att vi ska hitta på :D

• SnartFruSir

En turkos KitchenAid och sedan tänkte vi börja samla på en servis, så delar till den:)

Svar på tråden Vad önskar ni er i bröllopspresent?