• FrökenLG

Blir lite trött...

Har varit tilsammans med min blivande i 10 månader och vi gifter oss i juli i år. Är det för snart??? Det verkar finnas många som tycker det o gärna påpekar det...

Jag är 32 år gammal o kommer från ett långt o inte så bra förhållande som i ett försök att göra saker bättre slutade i en borgerlig vigsel för 3 år sedan, men jag är sedan ett år tillbaka skild.

Hade inte tänkt att träffa någon så snart o verkligen inte gifta mig, men min blivande har hela tiden varit tydlig med att det är den han vill. Han friade o varför skulle jag inte svara ja??? Blivande mannen har liknande relationsbakgrund som min.

Jag är HELT säker på att min blivande man är den jag vill spendera mitt liv med o jag har för första gången i mitt liv en längtan efter att skaffa barn och jag vet att min sambo känner samma sak. Jag är otroligt lycklig, jag är stolt över att jag tog mig ur något som inte var bra o nu har hittat min plats på alla tänkbara sätt!! Skulle bara vara trevligt om alla runt mig kunde dela min glädje..

Ville nog egentligen ingenting särskilt...bara skriva av mig lite....

• Svar på tråden Blir lite trött...
  • FrökenLG

Tusen tack för alla peppningar!! Såklart struntar jag i vad alla tycker egentligen, allt finns där o det stämmer så otroligt bra o det känns bara bättre o bättre, men ibland blir man bara matt..

Det där med att skaffa barn först har jag också hört.. skaffa barn kan man tydligen göra direkt, men inte gifta sig! Jag inser ju att vid 32 är det inte givet att det blir barn, men jag har ju aldrig förr ens velat försöka, så det har inte varit så mkt att fundera på, hoppas att det är min tur nu, man ska väl ha bröllopsnatten till nåt  :)

Svar på tråden Blir lite trött...