Inlägg från: Äppelkärna |Visa alla inlägg
  • Äppelkärna

Tips på näbbklänningar!

Beställde igår näbbklänning från www.hiphopgift.com/falholdres.html och har ju inte sett den "live" ännu -men på bild är klänningarna så söta att man blir knäpp! ;)
    Det finns flera olika rubriker "Baby & Girls Dresses", "Girls Formal Dresses & Suit", "Flower Girl dresses" att bläddra mellan beroende på ålder och smak. Jag tycker som sagt klänningarna är ursöta och med tanke på dollarn och kronans kurs just nu är priserna verkligen bra! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Tips på näbbklänningar!
  • Äppelkärna

mahj26 skrev 2011-03-08 22:50:21 följande:
    Har du fått hem klänningen? Vilken valde du? Sååå många söta :)
    Är lite sugen på att beställa, men vill gärna veta om det fungerade bra att handla från dem?
    Jag valde den här i vitt och rosa! Glad
    Företaget behövde cirka tre veckor på sig att skicka den då den just tagit slut på lagret så jag väntar fortfarande (jag kunde avbryta ordern eller välja en annan klänning om jag hade bråttom men då jag gifter mig i augusti har jag gott om tid). Så fort den anlänt ska jag uppdatera här och skriva hur det gick och hur den ser ut! Kontakten med dem har fungerat bra mailledes i alla fall.  
  • Äppelkärna

Nu har klänningen kommit och den är om möjligt ännu sötare i verkligheten än på bild. Jag är supernöjd!!! Skrattande
    (Bilderna hamnade i fel ordning).

Svar på tråden Tips på näbbklänningar!