• BlivandeFruW

BH storlek mindre?

Hej!

Undrar om någon har något bra tips på var man kan köpa BHar i storlek 60-65 A eller B?
    Jag är en smal tjej som behöver en snygg axelbandslös BH att ha under brudklänningen och det verkar inte vara det lättaste att hitta. Överväger att mått beställa korsett men vet inte om det passar, vore nog bättre med balconette/halvkorsett.

Ligger det i stockholm är det ett plus.

Hoppas någon har något bra tips!!

Kram
    /Malin

• Svar på tråden BH storlek mindre?
  • Miu

jag har också 60 i underband och handlar alltid på change. Dom onlinetshop också.

• LisaEleonor

Jag har hört massor gott om en bh-affär i gamla stan, kommer inte ihåg vad den heter. Men där kan ju inte finnas så många. De ska vara väldigt bra för de med lite udda storlekar, det kanske skulle vara något. Bor du i Stockholm kan du ju titta

• Zelmah
    Miu skrev 2011-02-14 16:32:58 följande:
    jag har också 60 i underband och handlar alltid på change. Dom onlinetshop också.
    Är det svindyrt på Change? Har funderat på att kolla upp om den butiken är så fantastisk som en del säger men jag vill liksom inte lägga 500 eller mer på en bh som jag sen kanske inte använder... tycker att smärtgränsen går vid 200-250kr men det jag brukar lägga normalt är mellan 90 och 150kr på bhtoppar Skäms... är ju student så det ekonomiska utrymmet är ju inte megastort direkt...

Har de BHs utan bygel o vaddering tror ni?

Ursäkta kapningen av tråden men kanske fler undrar över prisklassen på Change...
  • Miu

Change har ett billigare märke också som ligger på 199:- st + ofta 30% medlemsrabatt. Så man kan verkligen fynda!

• BlivandeFruW

Hej!

Den i Gamla stan heter Gustaf Mellbin, det finns även en på Mariatorget.
    Jag mailade dem och det verkar som att de har Skrattande
    Håll tummarna!

Svar på tråden BH storlek mindre?