• TheD

Jag kan ha hittat MIN ring...men

men men men!

Jag gillar den och ju mer jag funderar och tänker så återkommer jag till bilden HELA tiden. Den är billigare än andra ringar jag har tittat på och det tackade min blivande för :) MEN jag vet inte...Vet inte måtten än så jag får se vad jag får för svar. Vill gärna inte att den är för tjock då den ska passa någorlunda bredvid min förlovningsring.

• Svar på tråden Jag kan ha hittat MIN ring...men
  • TheD
    JenniferS skrev 2011-02-15 00:28:23 följande:
    Jag tyckte ringen var jättefin! Ja, man vill ju att ringarna ska passa snyggt ihop. Håller tummarna för att dom gör det
    Exakt, men jag har inte sett den här ringen i butik och jag kan boka ett besök men det är antingen i Sthlm eller Gbg och jag bor inte 10 minuter från någon av dem...

Pust! Det här ju riktigt ångest framkallande haha
  • TheD

Okej...nu har jag ev hittat en annan. Vilken djungel av ångest ordet bröllop betyder ;)

• TheD
    MARIA02 skrev 2011-02-21 01:16:34 följande:
    Vigselring_forlovningsring
    Vad sägs om denna kombination?

www.nvn-jewels.se/inspiration-wmrs.html
    Blanda material vill jag inte :) Jag vill gärna ha t.ex. 5 småbriljanter på var sida av den större glitterbulan. Ska nog ta och andas lite ;)
  • TheD
    Zelmah skrev 2011-02-21 01:34:37 följande:
    ringen var jättefin! Hur ser förlovningsringen ut? Är den slät?
    Japp, den är slät. Visserligen mönster på sidorna,öhmser ut somkantigt man fortfarande runt...den förklaringen får jag inget Nobelpris för ;)Så jag villinte bara ha en sten utan en stor och sen småttingar på sidorna :)
Svar på tråden Jag kan ha hittat MIN ring...men