Ska ni åka iväg efter bröllopet? Var då?
Vi ska till Grekland i två veckor. ska bli såååå skööönt!
Tänkte först åka till Mexico, men fick höra att vädert inte är så bra där i augusti, så det fick bli Grekland istället.
Jag har aldrig varit i Turkiet, men har hört från både min sambo, vänner och släktingar som varit där att det är fruktansvärt och att man knappt kan gå ut för alla turkar drar i en, pillar i håret, tvingar in en i deras butiker och liknande. Min sambo och hans kompis blev intvingade i en butik och sen tvingade dom hans kompis att köpa något. när han inte ville tog dom alla hans pengar i plånboken och så gav dom honom en tröja, som t.o.m. var en storlek för liten. Alla är ju inte som dessa idioter, men just med att dom tjatar, drar i en och tvingar in en i butiker och restauranger, det kommer ni aldrig ifrån.
Sen är det många som älskar Turkiet, så det beror ju på hur mycket tålamod man har :P Och det beror ju också på hur mycket man är ute och rör sig , ska ni ha all inklucive så är det ju mysigt. Hotellen där är ju ren lyx och resorna är relativt billiga, så på så vis är det en super semester. Stränderna ska också vara helt fantastiska!!