• Oooops

Ni som gör egna kort.....

Sitter här nu å har gjort min prototyp av inbjudninskortet å det blev INTE bra. Nu behöver jag ER hjälp.....Jag skulle bli jätte glad om jag kunde få se ett smakprov på era kort å program mm!!! (Våra färger är vitt å grått) Kanske ska ha en färg till eller va säger ni? Tack på förhand!

• Svar på tråden Ni som gör egna kort.....
  • Chicita

Kan jag få se hur ditt blev? 
    Det kanske räcker med att ändra lite på det för att få det bra, bara att du har kört fast Glad 

• Helcore

Om du har vägarana förbi Ullared så har Panduro en outletbutik där. Jag köpte jätte fina kort som jag gjorde själv där. De var i vitt och silver jag betalde 49,- för 20 kort med kuvert. Det var en del jobb men jätte roligt! Sedan printade jag inbjudan på ett rosa papper och fäste det med cigill. Har fått såååå mycket beröm för inbjudan. 
    Lycka till 

• Willowfield

Så här ser våra ut :) väldigt enkla, bara våra färger som framträder är tanken..

• Lucky Heart

Så här ser våra inbjudningskort ut. Är inte bra bilder men du ser kanske på ett ungefär hur de ser ut  {#emotions_dlg.flower}
  • MrsT2011

Här är våra, men insidan blev till slut ett vitt papper i samma fina kvalitet som framsidan, och med grå text.
  • NorthernTrekker

Hej Ooops!

Börja med att googla runt lite och se vad du hittar på nätet! Det finns hur mycket som helst där ute, så variera sökningarna lite bara så hittar du massor! Och - våga tänka lite "outside the box"! Bara för att bilderna du hittar har andra färger i sig, behöver det inte betyda att allt är kört för det! Hitta ett mönster du gillar och börja exprementera med det!

Grått och vitt är inte alls fel att köra på som färger. Här kommer ett smakprov på våra inbjudningskort. Vi körde på färgerna grå/brunt och turkost.

Håll till godo!
    /NorthernTrekker
  • Amejuli
    Lucky Heart skrev 2011-02-20 17:49:25 följande:

Så här ser våra inbjudningskort ut. Är inte bra bilder men du ser kanske på ett ungefär hur de ser ut  {#emotions_dlg.flower}
    Åh vilka fina ni gjort!
  • citrondoft

Lucky heart: Vilka fina inbjudningar! Ska ni skicka ut dem eller dela ut dem?? Vad är det för typsnitt ni har använt i inbjudan??

• JennieHJonasson

Här kommer lite mer inspiro till er som fortfarande är i tillverkningsstadiet. Vi ska ha rocktema och ville att inbjudningarna skulle gå samma stuk. Baksidan klistrade jag fast adressen och postade inbjudningarna i cellofankyvert. Det var mycket jobb, många moment, men känner så här i efterhand att det var värt det. Fick mycket hjälp av snälla syster dock.

Svar på tråden Ni som gör egna kort.....