vilken ring
Jag ska ha en som liknar nr 1, enda skillnaden är att min förlovningsring är helt slät.
Ta ettan, det kommer bli snyggast och mest harmoniskt!
Jag ska ha en som liknar nr 1, enda skillnaden är att min förlovningsring är helt slät.
Ta ettan, det kommer bli snyggast och mest harmoniskt!
Hoppas att det kommer kännas bra för dig TS vilken du än väljer, har aldrig varit med om en tråd där 30 personer röstat exakt likadant! =)
Själv är jag väldigt förtjust i ring nr 2 MEN ring nr 1 passar ju som sagt bättre ihop med förlovningsringen och är mer tidlös än nr 2. Man kanske tröttnar lättare på tvåan än ettan?
Grattis!! Gud nej, det är ett fantastiskt bra pris, ser ut att vara minst 15 stenar och bara stenarna kostar nog 300 kr/st och sen guldskenan på det, den kostar nog 2000 kr i butik. (Håller själv på att kolla runt lite, ska bygga en ring som passar exakt med förlovningsringen.)
Med denna matematik har du alltså tjänat 4000 kr! =)
Jag är helt säker på att både du och din blivande kommer bli grymt nöjda när detta fått sjunka in, gräset är inte alltid grönar och tidlösa ringar är det absolut bästa man kan välja!
Jättesnyggt, helt perfekt! Älskar att mittdelen är högre både på förlovningsringen och vigselringen! Dessutom ser ringarna ut att vara lika breda, det gillar jag!
Du kan säkert betala en vanlig guldsmedsaffär en liten slant för att få storleken ändrad.