Vet inte vad jag ska göra!!
Behöver skriva av mig!
Ska gifta mig om ca 6 månader och bestämde redan för länge sen vem som skulle vara tärna, frågade henne och allt var jättebra.
Nu har tärnan börjat planera min möhippa och allt bara blir fel fel fel fel! Det började med att hon inte kunde hålla det hemligt, hon började med att fråga frågor om vad jag gillade, vilken mat, färger och saker tex.
Sen började hon sms-terra min mamma, som skulle hjälpa henne ekonomiskt med det hela.
Härom helgen skulle de ha möte, vilket jag egentligen inte ska veta, men både tärna och bästa kompis berättade att det skulle vara möte, och då förklarade jag för de att jag ska inte veta nåt och vill inte veta.
Nu är jag inte ens sugen på någon möhippa, har tappat förtroende för både tärnan och bästa kompisen och funderar på att byta ut tärnan, eller skippa att ha det överhuvudet taget, men vet inte hur jag ska förklara det för henne.
Hon har förstorat upp allting och av det jag fått reda på är det inte alls som jag skulle önskat och dte säger ju bara att hon inte känner mig som person.