Vet inte vad jag ska göra!!
Fast jag vet att mina 2 bästra vänner planerar hippa för mig och jag tycker det är helt ok. Jag är glad att dom vill ordna nåt, för min del gör det inte nåt att jag vet om det.....jag vet ju ändå inte NÄR det blir så det blir ändå en överraskning. Jag och den ena tjejen har pratat mycket om bröllop ( både mitt och hennes kommande och andras bröllop) och har även pratat om hur vi skulle vilja ha våra hippor...så hon vet en del om vad jag skulle vilja ha och om dom frågar vad jag skulle vilja göra så skulle jag inte ta illa upp, inte alls. Bättre att dom frågar än att dom ordnar nåt som jag inte vill göra.
Sen verkar det som att TS's tärna har fått prestationsångest och förstorar upp det hela. Hon vill väl att det ska bli bra för dig, TS. Och om du inte vill delge henne vad du vill göra och hur du vill ha din hippa - då blir det ju ännu värre för henne! Hur nära ni än står varandra så kan du inte begära att hon ska läsa dina tankar och veta hur du vill ha din hippa. Hon vill väl inte riskera att ordna en hippa som du inte gillar...det är ju därför hon frågade! Återigen: hur bra vänner ni än är och hur nära ni än står varandra så kan hon inte läsa dina tankar! Ett exempel: jag står min syster väldigt nära men ändå så vet jag inte alltid hur hon tänker eller vad hon vill eller vilken smak hon har, ibland överraskar hon mig trots att vi är så supernära....Så hur ska din tärna veta vad du vill? Har ni pratat om hippor tidigare? Är det länge sen? Om ni bara pratat om era hippor på ett hypotetiskt sätt (typ när ni var yngre och inte ens hade pojkvän/flickvän) eller har ni pratat om hippor efter att du och din blivande började planera bröllop (så tärnan har nåt att gå på gällande planering av hippan)?