Berätta om fina saker ni gör för varandra!
Jag som säkert de flesta på denna sida älskar att göra vår partner glad.
Jag vill att vi delar med oss om fina saker ni gör, har gjort eller planerar att göra för er partner eller något fint som din partner har gjort för dig!
Stort som smått. Allt som värmer hjärtat vill jag höra om! ♥
Jag själv har världens fuffens för mig just nu... Det är så himla roligt att jag bara måste få berätta.
Nu på torsdag fyller min bm 30 år. Han själv förväntar sig en överraskning på lördagen efter, något speciellt men inte svindyrt eftersom vi sparar för fullt till vårt bröllop i sommar. Han tror att jag komer att jobba heldag (dvs 13 timmar) på hans födelsedag och självklart så han har varit lite deppig över detta.
Det han inte har någon aning om är att jag har sparat en massa pengar sen ett halvår tillbaka. Jag har tagit ledigt åt honom från hans jobb. Jag har tagit ledigt från mitt jobb också. Jag har fixat så att hans bror kommer att vara kattvakt.
Jag har bokat en weekend till paris åt oss, med avresa på hans födelsedag.
Jag kommer att väcka honom med frukost på sängen och i hans grattiskort kommer han att finna en packlista. Vid lunchtid åker vi mot Arlanda. Sent på eftermiddagen är vi framme i Paris. Då ska vi snabbt bege oss till hotellet för att fräscha upp oss och sen promenera ner till Seine för en middagskryssning. Jag har bokat bord i fören på båten, med fördrink och tre-rätters inklusive dryck.... Fast jag har betalat extra och bytt ut vår efterrätt mot födelsedagstårta och champagne
Så på morgonen kommer han att förvänta sig en vanlig jobbdag och att jag knappt hinner fira honom...
Och på kvällen samma dag sitter vi finklädda och dricker champagne på en båt på Seine i Paris.
Och det bästa av allt...jag längtar såååå efter att få se hur glad han kommer att bli! Min älskade grodprins