morgongåva???
hej vad har ni eller ska ni köpa til er man i morgongåva??? vill gärna ha tips!!!
hej vad har ni eller ska ni köpa til er man i morgongåva??? vill gärna ha tips!!!
Tror det blir en klocka
En humidor, dvs en cigarrlåda. Det finns fina på humidorer.se!
Jag lät en kompis fota mej lättklädd. Fina och vackra bilder blev resultatet + en mycket förvånad och glad man...
Min blivande älskar klockor så funderar på att köpa han ett armbandsur å låta gravera in nått på den. Men sen så funderade jag även på att designa ett guldhänge som symboliserar oss som han kan ha i halsbandet. Hmm...Tur jag har lite tid till på maje att välja =)
Jag kommer från Morgongåva =) hihi
Jag och min fästman beslöt att vi inte ger några morgongåvor. Jag tycker mer om spontana presenter än såna som man känner sig tvungen att köpa. Finns det någon annan som inte heller tänker ge morgongåvor, eller är vi helt konstiga?
Jag gav min man ett par manschettknappar i silver med kordinaterna ingraverade för platsen där vi träffades. Hittade idén på nätet och snodde den!
Jag var hos en fotograf och fotade mig i lättklätt med ringen på =)
Han blev mycket nöjd med sin present!
En sådan här är min morgongåva nästa fredag :) Den ska graveras med ett citat från en av solosångerna vi har med på vigseln. :)
jag hittade min morgongåva igår så det blir iaf en morgongåva till min m2b :D
Det var någon här på BT som skrev att hon skulle ta på sig sin brudklänning och ta vackra foton och sen i albumet skriva ett löfte till varje bild. Tyckte det lät underbart så det får nog bli min morgongåva :)
Hej!
Vi kommer inte heller att ge varandra några morgongåvor, men vi har bestämt att vi ska ge varandra nya parfymer på bröllopsdagens morgon :)