• In Wonderland

Någon som kan tipsa om bra internet hemsidor?

Hej

Jag och mina brudtärnor letar förgäves efter brudtärneklänningar. Då vi alla tre bor i olika länder så skulle det enklaste vara om vi kunde beställa klänningarna på någon bra internet sida. Är det någon som kan tipsa om någon bra svensk hemsida? Eller internationell? Egna erfarenheter av dessa sidor?

Tack så mycket!

• Svar på tråden Någon som kan tipsa om bra internet hemsidor?
  • starfriend

Har exakt samma problem och funderar på att bara välja en färg och en längd och sen får var och en hitta sin egen...

• Margris

light in the box. Har beställt klänningar till mina döttrar därifrån och jag ska få dem i morgon, lite spänd.
    Annars kan du kolla in någon av trådarna som handlar om kinaklänningar, där finns mycket tips :) 

• themandys

Hej hej! Jag köpte mina tärnklänningar på nelly.com, de har massvis med klänningar i olika stilar och prisklasser. Sen har ju både ebay.com och ebay.co.uk hur mycket som helst, flera olika företag har nätbutiker med stort urval just på ebay ;)

• 4everwe2

Vi har köpt från denna sida www.keepmeinstitches.biz/bridesmaid.htm klänningarna kom efter knappt 3 veckor. Kvaliten är perfekt! Sitter perfekt och sevicen har varit underbar. Tullavgiften och postens avgifter blev knappt 200 kr. Så det är ett tips från mig

• Margris

Kan rekommendera light in the box. Jag har beställt klänningar till mina tjejer från dem och jag är väldigt nöjd :)

Svar på tråden Någon som kan tipsa om bra internet hemsidor?