jag VISSTE det! Mardrömmarna blir sanna! Vårt bröllop känns helt förstört nu!!
Jag orkar inte mer! JAg orkar inte ta tag i allt,
jag orkar inte med allt som går fel, jag ORKAR INTE!
Jag sitter och gråter nu och har en stor tung sten i bröstet. FAAAN med.. :(
Jag hade bokat och spikat datum i September med kyrkan, vigseln och prästen!
Och ajg är 100% säker på att ajg sa till honom den 18 Juni klockan 16! (han skrev upp det i almanackan)
Nu skulle vi precis skicka ut inbjudningskorten men innan dess ville jag ändå dubbelkolla med prästen,
så sambon ringde, för jag sa att jag inte orkade göra mer just nu då jag slitit ganska hårt med bröllopet och plugget denna veckan.
Nu när sambon ringde sa prästen plötsligt att han hade en vigsel klockan 3 i kyrkan så vi fick ävlja mellan tiderna 13 och 17 på eftermiddagen!
Det är ju inte klokt :(
Min sambo bara fattade ingenting så han la på utan att ens bry sig om att strida.
Varför ska något annat jävla brudpar stjäla VÅR dag och VÅR tid när jag ringde först, nästan ett ÅR innan!??!
Ja, självklart är det inte deras fel men just nu är jag helt panikslagen!
Vårt bröllop SKA stå klockan 4! Detta var ju bestämt!
Jag har gjort upp tider med ALLA, min frisör, min sminkös, mina tärnor, vår fotograf, vår bröllopskörning (skitdyr) och beställt ALLA inbjudningskorten för ganska mycket pengar (för oss),
Hur kul är det då att ändra allt? Det GÅR inte..
Vi kan inte ha bröllopet klockan ett för vi hinner inte allt på förmiddagen, omöjligt! Jag vill inte detta heller.
Och ska vi ha klockan fem så blir middagen SKITSEN! OCh tårtan kommer inte skäras upp förrän halv två!
Jag ORKAR verkligen inte mer!!!!!
Finns det inga regler för sån här orättvisa!??!?!!?
Till råga på allt har min klänning inte kommit ÄN, jag ringde butiken för två månader sen och då skulle den komma inom en vecka.
Nu hade den inte ens kommit då jag ringde och dom verkade vara lite småoroliga.
jag mår SKIT just nu!
Snälla, hur ska jag ta mig ur detta?