• jkbr

Lite nedslagen

jag förstår vad du menar!
    Här tycker alla att jag ska ta det billigare alternativet hela tiden fast jag har hela tiden varit prismedveten köpt saker på ebay / rea ,samlat sprit på alla flygresor.
    men ändå tjatar min  bla svärmor att jag ska spara pengar och inte behöver jag ha sittande middag då blir det ju dyrare( att vi tjänar 200 kr minst per pers på att ha det i sverige spelar vist ingen roll och att jag valde en billig catering. ) Men jag vet att dom bara vill väl att vi kan lägga pengarna på annat, men jag vill ha ett fint specielt bröllop och inte ha papp dukar och plastglas! 
    Vi har ingen jättebudget ca 50 000och hon hade en konfirmation för hans lilla syster för 30000!! (dom är inte kloka i norge:)  jag förstår att du blir ledsen!
    klart du ska ha äkta porslin och fin klänning! 

• jkbr

men då kan man väl inte komma och klaga att ett bröllop är så dyrt när konfirmationera är så dyra( där kan man ju ha papp talrikar!:) 
    Det finns kanske billigt poslin att hyra nånstans?   papp tallrikar  går inte att ha ( hellre plastglas då altså) Tänkte ha det till baren ev för det behövs ju så många glas då.  Nä då får man spara på nått annat. (dra miljö kortet :) 
    var ska ni ha bröllopet?  

Svar på tråden Lite nedslagen