Inlägg från: Semlorna |Visa alla inlägg
  • Semlorna

Lite nedslagen

Tycker du ska förklara att du uppskattar hennes omtanke men att ni känner att ni vill göra lie mer på ert bröllop. Hon vill säkert bara väl men så blir det missriktat.

• Semlorna

Det är jobbigt att möta andras tankar och känslor kring det hela känner jag ofta. Det handlar inte så mycket om vårt bröllop eller vår ekonomi ibland som om att andra har tankar kring hur det ska vara när det kommer till bröllop. Försök se omtanken och skaka av dig resten även om det är svårt ibland

• Semlorna
    JustMeAndMyLove skrev 2011-02-23 00:03:42 följande:
    Sant sant! Jag borde ju inte vara ledsen över att de bryr sig och vill hjälpa till :)
    Men det kan var alite känsligt det där, speciellt när det är nått man själv nästan maniskt går och planerar och tänker på i flera år :P 
    Klart du får bli ledsen men för att inte få för mycket så är det lättast att bara tacka för hjälpen men att ni vill ha det annorlunda. Har tyckt det rullat på rätt bra med planeringen men för en vecka sen fick jag första gnällsamtalet och då gäller det att försöka släppa det och fokusera på det positiva. Låt inte andras tankar påberka, ni planerar ert bröllop vilket är underbart :)
Svar på tråden Lite nedslagen