Helena brud 20 aug skrev 2011-02-24 10:34:49 följande:
Sitter och letar fotograf för fullt vilket går sådär.. Så nu undrar jag, Var bor ni? Vad betalar ni för fotografen? Vad ingår i den summan? Hemsida till fotografen? Bor i Stockholm, så det finna ju många att välja på, men många känna oxå väääldigt dyra...
Vi kommer att ha tjejen Linda-Pauline -
lindapauline.se/portfoliio som fotograf på vårat bröllop då vi kommer arbeta med ett stort projekt med henne nu under våren, som också är bröllopsrelaterat.
Hon kommer att vara med oss under hela dagen, förberedelserna, vigsel, porträttforografering, middagen, tårtfikan & festen på kvällen/natten!
Hennes prislista finns på hennes sida :) Du kan säkert maila henne också för mer individuell prislista, beror kanske på vad ni är ute efter.
Jag tror även inte att hon har några problem med att åka mot sthlm. Hon har bra priser & är extreeemt duktig.
Sen kan jag även tipsa om Sebastian,
sebbesula.se. Sebastian är jordnära, grymt trevlig & har också väldigt bra priser. Det finns bilder där från ex bröllop han fotograferat. Han är supergo! Och duktig :) Inte alls så dyr heller. Maila honom så får du prislista :)