Inlägg från: IdaPierre |Visa alla inlägg
  • IdaPierre

Någon som beställt "tyg" bukett???

Jag har kollat runt lite på tygbuketter..har hittat jätte fina på
    www.etsy.com

Har oxå kollat på sidan www.thebridesbouquet.com/Pink.aspx. Där har ja hittat jätte fina buketter..lutar åt en beställning därifrån.
    Så nu undrar ja ju såklart om det är fler som beställt sån bukett?? Är de så fina i verkligheten som de ser ut på bilderna..vågar man beställa en sån.

På bilderna ser buketterna jätte fina ut o ja är helt kär i en rosa bukett på den sistnämnda sidan..

• Svar på tråden Någon som beställt "tyg" bukett???
  • IdaPierre

tack för era svar...det lutar åt att beställa från thebridesbouquet. Jag har hittat både brudbukett o liknande tärnbukett. Dom ser verkligen superfina ut. Trodde aldrig att ja skulle beställa en "fejk" bukett..hihi..O billigt va det ju oxå...
    Lägg gärna in fler bilder om ni köpt en så ja får se hur de ser ut på riktigt :)

• IdaPierre
    stjärna18 skrev 2011-03-02 08:24:16 följande:

Hej hej

Jag har beställt från thebridesbouquet och är supernöjd med mina buketter! Snabb leverans också, fick dem 10 dagar tidigare än utlovat så dem kan jag varmt rekommendera!
    Är det den stora buketten?? Lr är det en till tärnorna? Hur många rosor är det i den?? Många frågor nu.
  • IdaPierre
    stjärna18 skrev 2011-03-02 11:41:29 följande:

Det är den "lilla" med 20 rosor. Min är lite större och har 30 rosor. Hade jag gjort om det hade jag nog tagit den med 20 för jag tycker den med 30 är i största laget men nu blev det inte så Glad och jag är nöjd ändå!

Okej..jag vill ha en ganska stor rund bukett så jag tror ja kommer beställa den med 30 rosor. Sen till min tärna tror ja att ja kommer ta den buketten som är till tärnorna..den  är ännu lite mindre  än den med 20 rosor...vill inte att min tärna ska ha en för stor bukett :)
  • IdaPierre

Hittade en sida till med fejkblommor...vet inte om dom skickar till sverige..har mejlat dom o frågat. Men kolla in..underbara buketter...ser verkligen verkliga ut.
    www.silkweddingdesigns.com/bridal

Svar på tråden Någon som beställt "tyg" bukett???