Samma biverkningar Minipiller och p-stav?
Jag har varit nedstämd i över ett år på ett sätt som är svårt att förklara, och efter läkarbesök där allt såg bra ut börjar jag misstänka att det är mina Minipiller som spökar. Åt först Neovletta i 7 år helt utan problem men bytte till Cerazette för att slippa blödningar. Jag har nu även provat Mini-p och nu till sist äter jag Exlutena. Jag är deppig, blir lätt irriterad och ledsen. Känner mig allmänt ointresserad av allt. Ingen lust att hitta på saker eller ens träffa någon. Det värsta är tröttheten, det jag orkar efter jobbet är att se på tv. Det här känns så olikt mig, tycker så synd om min stackars sambo! Händer ingenting varken i sovrummet eller i övrigt. Efter att jag nu tänker ge upp Minipiller är ju frågan vad man ska prova i stället? Jag vill verkligen slippa blödningar, så vansinnigt osmidigt när man vet att man kan va utan. Någon som har erfarenhet att det är samma biverkningar i p-stav? Eller kommer jag helt gå ner mig då? Dela gärna med er av era upplevelser eller bra tips tas tacksamt emot! :)