Inlägg från: Helena Mikael |Visa alla inlägg
  • Helena Mikael

Inspirationstråd :)

Hej!
    Jag har ingen blogg och vill inte ha det heller. (Älskar dock attt läsa andras!)
    Däremot så lever jag här på BT för det är bara ni som tycker om att diskutera Bröllopsämnen så här mycket :)

I denna tråd kommer jag lägga ut bilder på sånt jag fastnar för, skor, smycken, caketoppers etc.
    Jätteroligt om ni vill hänga på!
    Så kan vi ha en inspirationstråd om allt möjligt smått & gott här!

• Svar på tråden Inspirationstråd :)
  • Helena Mikael

Jag letar ju med ljus & lykta efter ett par annourlunda skor att ha på mitt bröllop.
    Snubblade över dessa idag och är kär!!!
    Skor - Friis & Company: Megan | Parbild

Finns på brandos.se

• Helena Mikael

Super söta stickers att sätta på skorna!
    finns på etsy.com för 13 dollar! Dem kommer definitivt finnas på mina skor!

I Do Something Blue Shoe Rhinestone Applique and Keepsake Card with Instructions
  • Helena Mikael
    meah2000 skrev 2011-03-08 20:21:30 följande:
    Det här är min drömtårta :D, den måste jag ha på mitt bröllop!

Ojojoj! Den va ju tokvacker!! Om jag skulle beställa en tårta skulle jag definitivt sno denna! ;) Har ju även svart & lila som färgtema, passar perfekt :) Hoppas du får denna och att den blir lika vacker i verkligheten.
  • Helena Mikael

Underbart vackert halsband för dem som har en klänning med enkel rygg och håret uppsatt.
    Finns på etsy.com

Pearl Bridal Necklace, Back Feature, Single Strand, Ivory Pearl, Swarovski Crystal Beads. CLASSIC WITH A TWIST

From Lulusplendor

Pearl Bridal Necklace, Back Feature, Single Strand, Ivory Pearl, Swarovski Crystal Beads. CLASSIC WITH A TWIST
  • Helena Mikael

Åh va fint! Ser verkligen romantiskt ut :)

Svar på tråden Inspirationstråd :)