Stor lokal i Göteborg???
Hej!
Jag och min festman ska ha ett stort bröllop med ca 170 gäster. Och vi vill gärna själva fixa maten och drickan! Är det någon som kan tipsa om någon bra lokal i Göteborg???
Hej!
Jag och min festman ska ha ett stort bröllop med ca 170 gäster. Och vi vill gärna själva fixa maten och drickan! Är det någon som kan tipsa om någon bra lokal i Göteborg???
En lokal för 170 personer..
hmm
kanske Festvåningen i Odd Fellowhuset
eller villa belparc, fast där är jag inte säker på att man får ta med sin egen mat.
långedrags värdshus?
Det är de ända som jag kommer på i alla fall
Hej
Berg211 tar 350 personer och 200 sittande, och man får ta med sig igen mat och dryck.
www.berg211.se
Lycka till
Hej! Tack för tipsen.
Har kollat villa belparc men där får man inte ta med sig egen mat eller dryck. Dessutom kunte de inte ta emot så många gäster. Odd fellowhuset verkar vara väldigt fint men risken är stor att den för dyr för oss :o( Men man kan ju alltid ringa och kolla...(risken är stor att man inte kan ta med sig sin egen mat)
Berg211 har jag också hittat på nätet. Den verkar vara en väldigt häftig lokal! Värt att kolla upp! :o)
Får leta vidare!
Tack
Hej,
kan vara värt att kolla upp Dragongården, www.dragongarden.se
Mysigt lantlig lokal i två våningar, borde få plats minst 200 personer!
Har varit där på fest med jobbet, men vet att de har många bröllop där ute också, då man kan ordna med egen mat, dryck osv.
Lycka till!
Kolla med Kroatiska Föreningen Velebit.
http://www.eventstore.se/search/festlokal%20g%C3%B6teborg%20egen%20dryck
Fd Göteborgare som jag är, så blev jag nyfiken på vad det finns för festlokaler i Göteborg.
www.eventstore.se/search/festlokal%20g%C3%B6t...
Fd Göteborgare som jag är, så blev jag nyfiken på vad det finns för festlokaler i Göteborg.