västerås-brudar 2012??
Tror det är ett ställe som tar in kinaklänningar men det blir ju med lite extra service.
Har ni andra hittat er brudklänning?
Hur är det, blommar lupinerna i Västerås första veckan i juni tror ni?
Tänkte göra världens billigaste och enklaste brudbukett isåfall, bara knipsa tre st här ute på parkeringen innan vi åker till kyrkan
Hur gör ni med frisör/makeup?
Har ni bokat, i så fall var? Min frisör gör tyvärr inte bruduppsättningar och jag känner mig lite rådvill.
Tycker det är hutlösa priser... ngn tipsade om att säga att man är tärna, lika fint men mkt billigare... lite fult kanske. Vi räknade lite igår och nu känns det som att man kanske ska börja se över vissa kostnader. Vi har en ganska rejäl budget men man behöver kanske inte maxa den...
Postar inbjudningarna idag!
(Har skrivit i en annan tråd, men vill kolla vad ni tycker också)
Våra inbjudningar landade i gästernas brevlådor i tisdags (14/2) och jag undrar när och om jag kan messa m2b´s brorsa och lite luftigt fråga vilket datum de har tänkt sig svensexan och om de vill att vi ska vara hemma den helgen eller om vi ska vara i stugan?
Min m2b jobbar ju vissa helger, och får reda på det med ca 1-½ veckans varsel, så det vore ju bra att veta vlken helg de har tänkt så han kan förska ansöka om ledigt.
Men m2b´s bror har inte ens reagerat på inbjudan, ringt, skrivit på facebook eller något för att tacka för inbjudan och säga att de kommer/inte kommer.
Våren kommer ju gå snabbt, det är påsk och en del andra helger så de lär ju planera i ganska god tid, tycker jag. Vissa i gänget har ju barn som de behöver fixa barnvakt till också.
Ska jag bara vänta på att de hör av sig med ett datum då de vill ha m2b hemma/ i stugan?
Eller ska jag vänta tills hans bror svarar på inbjudan? OSA:t är 10 maj, vilket ju blir i sista sekund om de ska börja planera då.
Eller ska jag messa (när, isåfall?) och fråga vilket datum de hade tänkt sig?
De kanske inte har planerat något alls, trots att de är ett killgäng som hängt ihop sen lekis och att de som tidigare gift sig fått en svensexa? Då blir det ju pinsamt om jag messar och frågar om datum....
M2b´s brorsa fick visserligen ingen, men inbjudningarna gick ut ca 10-12 dagar innan vigseln så det var ingen som hann fixa någonting. Vi gick inte på vigseln då det var för kort varsel och vi redan var uppbokade den helgen.
Hur ska man göra?
Rörigt inlägg, skyller på febern