västerås-brudar 2012??
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Åh vad glad jag är. Äntligen har jag fixat inloggningen på den dator där jag har festprogrammen jag gjorde till syrrans bröllop. Tänkte återanvända mallen. Nu kan jag börja pyssla med det, känns jättekul!
Åh vad härligt att ha det fixat! Bra tips med extra trosor!
Min klänning är aningens genomskinlig så jag är inne på att ha ngn hudfärgad underkjol. Inte så läckert kanske, men det blir nog snyggast så. Alt. sömlösa hudfärgade trosor (då blir det garanterat ett byte sen, haha).
Ja nu kommer tiden rusa fram. Hjälp!!
Sure, ska rensa lite så kan jag maila en mall. Det dröjer nog ngr dagar, vi ska resa bort imn men jag tar med mig den datorn.
Ja nu kommer tiden rusa fram. Hjälp!!
Sure, ska rensa lite så kan jag maila en mall. Det dröjer nog ngr dagar, vi ska resa bort imn men jag tar med mig den datorn.
Här kommer ännu en västeråsbrud. Bröllopet går av stapeln nästa sommar och har varken spikat datum eller lokal/kyrka ännu, så än så länge är jag fortfarande på inspirationsstadiet :)
mina tärnor vill göra spray tanning är det någon som har tips på något ställe här i västerås??
här har du en brutta som bor mellan västerås och sala som ska gifta sig den 4 aug:)