västerås-brudar 2012??
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Hej!
Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)
Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012
Vi ska gifta oss i Västerås den 28/4, vi bor dock i Hallstah. Min sambo är från västerås och han ville vigas i Lundby kyrka.
Efter många om och men har vi bokat Barkarö Bygdegård som festlokal. :)
MochR, varifrån beställde du tygblommorna?
Ah, ska genast in där och snoka. :)
Det känns ju lite enklare att spara buketten när den är av tyg. ;) Konservering blir så dyrt.
precis de tråkiga med sidan är att det inte går att beställa buketter precis som man vill ha dem utan att de är färdiga så vill man ändra något måste man göra det själv... men jag tror att det blir ganska lätta att sätta in lite extra blommor i buketten!
Åh vilken rolig tråd!
Vi gifter oss 30/6 i Barkarö kyrka och har precis som KirsiLaa bokat Barkaröbygdegård för festen
Vi kommer skicka ut våra save the date kort nu i veckan och har precis lagt upp våran bröllopshemsida. Så nu börjar det verkligen kännas på riktigt!
Igår bokade vi Daniel kläder på Ruths högtidskläder.
Maten kommer vi catera från Magnus kök http://www.magnuskok.se/se, jätte duktig kille med närproducerad mat! Bandet är bokat, nästa stora puckel att ta sig över är att hitta klänningen med stort K!
Sådär. Nu tror jag att jag är klar med insidan av inbjudningskorten. (Såvida karlen kan släppa sin oro gällande betalbar.)
Vad tycks?
Ser jätte bra ut