västerås-brudar 2012??
Åh vad kul, grattis!
Att be gästerna om hjälp är ju lysande, så var det på min kusins bröllop på nyår och allt var supergott!!
Åh vad kul, grattis!
Att be gästerna om hjälp är ju lysande, så var det på min kusins bröllop på nyår och allt var supergott!!
Vad fint ni gör! När ska ni gifta er?
Jag hade eg. tänkt att jag skulle duka osv. själv, men jag är pyssligare i teorin än i praktiken... :D
Restaurangen får duka så får vi se om vi ska lägga till ngt extra.
Nu har vi fått inbjudningskorten!! Vi valde detta dels. för att det är midsommar, dels för att det känns lite jugendinspirerat och det är en av mina favoritstilar. Men jag lovar att det var ett gemensamt beslut. ;)
Vi har specialbeställt frimärken också, ngt jag aldrig trodde jag skulle göra, men de kostar ju som vanligt så då kändes det helt klart värt! :)
Vi beställde från Vistaprint. Papper med struktur, färgtryck på båda sidor (vi lade till extra info på baksidan). 50 st + 100 placeringskort gick på ca 600 kr men då valde vi 7 dagars leverans som är betydligt dyrare än om man har tid att vänta några veckor. :) Vi är helnöjda!
Grattis!
Visst är det underbart att ha hittat sin klänning? Har du ngn bild (nyfiken!)?
Yes, på Ursulas kan du även på en bolero uppsydd (vet inte hur det är på Ruths).
En sidenbolero skulle ha kostat mellan 700-1400 beroende på hur jag ville ha den.
Idag var min sambos fanmilj här och tillsammans med dem och mina föräldrar åkte vi ner till domkyrkan för att titta (hans föräldrar hade aldrig varit där).
Det kändes så himla bra! Det börjar kännas så verkligt. 103 dagar kvar! Skönt också att vi har så mkt klart. :)
En kompis som tar grymma bilder (går fotoutbildning nu) har tackat ja till att fota så nu är det bekymret ur världen.
Känner att just nu är det bara bebis och bröllop i huvudet, inget annat har en chans... :D
Låter jättegott!! Och vackert!
Vad får ni betala?
Hurra, nu är inbjudningskorten postade! Äntligen! :)