västerås-brudar 2012??
de är maxvikten som gäller oberoende av vilket körkort de har... pust de här är ett väldigt krångel med inhandling av alkohol!
de är maxvikten som gäller oberoende av vilket körkort de har... pust de här är ett väldigt krångel med inhandling av alkohol!
Ska imorrn iväg till systrarna ericsson och prata tårta, spännande och lite nervöst. Vi har inte så mycket tankar på hur tårtan ska vara mer än att jag vill ha maräng i och Rikard vill ha en grön eller vit tårta. Så vi går dit med ett öppet sinne iaf fick idag en ide om att kanske ha nått med päronsmak men jag vet inte... Får se vad mötet imorrn ger!
Det gick super! Blev fransk chokladbotten med passionmousse sen ett lager maräng sen jordgubbsmousse den blir vit med orkidéer och rosor ( har de blommorna i buketten ) och lite fjärilar (också i temat) och vårt monogram i choklad som topper
62kr biten tror jag det var blir iaf ungefär 4500-5000kr och då med utkörning. Tårtan kommer bli 3-4 våningar så jag tror det blir en drömm tårta
Systrarna Ericsson
30,75 per bit t.o.m. :)
www.systrarna.net/Bestaell-3857.asp
Ja jag skulle tro det, det är ju såklart mkt mer jobb om man ska ha våningstårta eller speciellt utseende. Jag är lite förvånad faktiskt att jag bryr mig så lite om tårtan, så var det inte i mitt fantasibröllop under uppväxten. :)
Jag antar att man har mer att säga till om vad gäller smak osv. också? Visst var det ni som beställde en tårta som lät supergod och jättevacker? Med päron?
mina tärnor vill göra spray tanning är det någon som har tips på något ställe här i västerås??
Här är ett till Västeråspar! Vi gifter oss på midsommardagen!
Måste ta och läsa igenom lite vad ni skrivit, kanske få lite tips och ideer!
Om håruppsättningar och brudbukett bl.a. :)
Idag ringde de äntligen från change och sa att mina underkläder har kommit tagit hur lång tid som helst men det är för att jag har bytit storlek och krånglat men de har varit super trevliga hela tiden!! Längtar efter att få prova det riktiga ihop och se hur det passar!
Sofiasmamma super fin frisyr
Sofiasmamma: vart är ni på bilden??
vi har aros catering, kompisarskompisar hade dem på sitt bröllop och rekomenderade dem varm så vi kör på det hitills har han varit väldigt tillmötesgående!
Är det någon av brudarna här som jag träffade på stan igår?
Hade iaf min möhippa igår och träffade på en annan brud och såg en svensexa på håll
Så här blev dagen:
De kom och överraska mig på morgonen så blev det frukost med mosserande vin här hemma lite skojiga kläder och sen bar det av med ögonbindel!
Vi åkte till en studio där jag fick spela in en låt, One night of passion - poodels, Jag älskar singstar men kan inte sjunga en ton rent så det blev mycket skratt Sen ner på stan för lite olika fotouppdrag. Gick förvånandsvis bra och hann med iaf hälften innan det bar vidare till Sala för att få baka min egen pizza på en pizzeria och klädombyte. Vidare for vi och spelade lite mini-golf. Färden fortsatte sedan till Avesta och fick i uppdrag att sälja framrute tvättar på en bensinstation. Fick faktiskt ihop strax över 100kr på ca 40min så jag är tok nöjd! Sen blev det hem till en vän för att få duscha och fixa sig för kvällen, mat, och förfesta. OCH klädbyte nr 3 inte vackert men helt ok! Hade i uppdrag att sälja delar av min ytterklänning och kondomer ute på krogen. (Hade andra kläder under) Tjänade en hel del pengar på det betalade allt jag drack ute på krogen med det jag fick in + att jag hade strax över 400kr med mig hem En Super bra dag men mina kära vänner på en alldeles lagom nivå för mig vissa saker lite pinsamma men aldrig förnedrande på något vis!!! super lycklig!!