Vi som vill ha ett pampigt borgeligt bröllop!!
Jag önskar verkligen att den här tråden skulle passa mig för jag och min fästman gör vad vi kan för att hitta möjligheter till en borgerlig, fin, stor vigsel. Men saken är den att vi vill vara i Sthlm, på vintern, så centralt som möjligt, och att då finna en vigselplats verkar stört omöjligt! Vi kommer vara ca 100 pers, det ska vara musik både live och inspelat och alla måste ha plats att sitta. Dessutom bör det ju finnas en ekonomiskt rimlig festlokal i närheten (men här har jag dock hittat mer och har en del förslag) Budgeten är ju knappast obegränsad heller även om jag kan tänkta mig att betala en del för en bra vigselplats, om jag bara kunde finna den. Utomhus är ju inte riktigt ett alternativ i februari! Vill att det ska vara mörkt, snö, stämningsfullt, marschaller etc.
Har nu bläddrat igenom 24 sidor i den här tråden men finner väldigt få Sthlms-brudar. Likaså har jag sökt både på Google och här på bröllopstorget efter stora, ekonomiskt rimliga, centrala vigselplatser inomhus. Still no luck!
Så OM någon har tips emottages de tacksamt. Så får jag bli en av dem som passar in här i tråden! :D