Inlägg från: SysterAnna |Visa alla inlägg
  • SysterAnna

Vi som vill ha ett pampigt borgeligt bröllop!!

Vet inte om jag har skrivit här tidigare (orkar inte kolla tillbaka ). Jag och min M2B gifter oss i mina föräldrars trädgård 110702, en plats vi tyckte kändes självklar. Deras hus ligger precis så som vi trivs bäst (ute på landet) och vi känner oss hemma där. Försöker just nu få igenom solo-sång under vigseln, min sambo undrar om det blir bra... Suck. Men det tror jag nog löser sig. Sången skall vara U2:s All I want is you. Ingångsmusik har vi inte kunnat bestämmma oss för heller. Min blivande är även där "behövs det?". Jag gillar Canon in D. 
    Vart själva vigseln skall äga rum har vi inte bestämmt ännu, tältet kommer ta en stor del av trädgården (80 kvadrat), jag skulle vilja ha den i hagen precis utanför deras tomt.  Vi har tänkt ha buffé, håller på och kållar på catering men det lutar åt att vi lagar det själva.Tårtan skall jag göra, stort intresse. Gissa om jobbarkompisarna blev glada när jag kom med en provbakad tvåvånings-tårta till fikat i förra veckan och bad om betyg på smakkombination. Det var lite om mig, kom gärna med kommentarer kring vår planering!

Svar på tråden Vi som vill ha ett pampigt borgeligt bröllop!!