Vi som vill ha ett pampigt borgeligt bröllop!!
Är det nån här nu som kan hjälpa mig? Vad heter låten de ska dansa bröllopsvals till i Eat Pray Love?
Är det nån här nu som kan hjälpa mig? Vad heter låten de ska dansa bröllopsvals till i Eat Pray Love?
Det är Margris som varit en pärla och mailat oss förslag till vigseln. Hör med henne. Det är verkligen ett gediget material hon samlat ihop!
Oh det känns så himla bra att vi valde att ha smokingbröllop! Jag älskar att alla killar ska få gå runt o känna sig lite "Bond" och att tjejerna ska få piffa sig lite alldeles extra!
Jaaa, varmt välkommen!
Var? När? Hur? Berätta! Fråga! Föreslå!
Kendra; det låter helt enastående!
Vad heter den låten som handlar om att hitta lyckan där man står? Vargen och ... ?? eller nåt?
JA fy bubblan nu är dedt fjärilar i magen, två veckor kvar...
O jag tycker det är så roligt att tråden fortfarande lever =)
Jag har heller inge direkta svar o ge mer än att inte ge upp tanken på hur ni egentligen vill ha det. Men tipset om en bra prästkontakt via en hbt-organisation tyckte jag var strålande. Eller efterlys en borglig troende vigselförrättare nånstans i sverige. De kan ansöka tillfälligt tillstånd att viga i annan kommun.
Men det viktigaste av allt, ge inte upp utan sök vidare. Det måste ju finnas nån vettig prälle som kan hjälpa er!
Vi finns här som stöd och inspiration!
Wiii nu är jag riktigt pirrig inför lördag!!! =)