Haha det där sista kunde jag också ha skrivit. Jag vill åka någonstans som vi troligen inte kommer åka till annars. Nackdelen med sommarbröllop är ju att det är instabilare väder i drömländerna (men å andra sidan billigare). Hade inte jag redan varit i dom.rep. hade vi nog åkt dit. Jag känner två som varit i Florida vid olika tillfällen och det kommit orkan. De blev evakuerade och befolkningen ryckte lite på axlarna för orkaner och evakuering händer ju lite då och då. Så ingen större fara alls för dem. Kan man räkna med detsamma i dom.rep. och Mexico? Min MB bryr sig inte alls om orkanerna, han anser dels att det är precis i början av säsongen och tydligen inte lika vanligt som en bit in, och dels att i de turistorter där de har orkan varje år måste ju hus osv vara byggda för att tåla en del iaf annars skulle de ju behöva bygga om hotell osv varje år. Han har ju en poäng med det... Mexico har så spännande utflykter, det lockar oss mycket också. När jag var i dom.rep. Åkte pappa på en hel dagstur (tidig morgon o sen kväll) till Haitis landsbygd. Om ni är intresserade av sådant så rekommenderar jag det om det finns kvar. Tror det mest var huvudstaden som tog stryk av jordbävningen. Kan knappast bli värre ön det var på landsbyggden (var där 2000). Har sett massa bilder och pappa skrev en resekildring om det. En helt annan och mycket mycket fattig värld.