• Jossis81

Bilder på inbjudningarna! Va tycks?

Idag har mamma, min tärna och jag pysslat ihop inbjudningarna! Jag är väldigt nöjd! Va tycker ni?

• Svar på tråden Bilder på inbjudningarna! Va tycks?
  • Jossis81

Tack så hemskt mycket tjejer! Ett tag idag ångra jag själv att vi inte köpte färdiga, för det finns ju så fina färdigtryckta me!

• Jossis81
    Smilla07 skrev 2011-03-12 18:13:33 följande:
    Har du gjort klistermärket själv också eller har du beställt det? I så fall varifrån? (Det som håller ihop kuvertet)

Superfin inbjudan, önskar att jag var lika duktig.
    tackar! Nä klistermärkena har jag beställt på Vistaprint.se. Kosta typ 30kr för 50 st eller liknande! Å jättesöta är dom!
  • Jossis81
    Emblas Mamma skrev 2011-03-12 18:15:45 följande:
    Verkligen jättesnygga!
    Vad duktiga ni är :)
    Jag skulle aldrig orkat pyssla ihop mina själv (gjorde det till ett dop och dog av tristess i slutet),
    men nu ångrar jag att jag inte med gjorde det själv när jag ser vilket vackert resultat ni fått!!!
    :D
    Willowfield skrev 2011-03-12 18:21:05 följande:
    Urtjusiga :)
    Chicita skrev 2011-03-12 18:31:01 följande:
    Jättefint Solig

Våra var bara ett vanligt A4-papper (tjockt vaniljfärgat med struktur som pergament) där jag skrev med lite mixad font...
    Gjorde första bokstaven i varje stycke med Old English text och resten i en lite mer lättläst men ändå gammeldags font.

Hade först tänkt lägga ner betydligt mer tid på inbjudningarna. Men insåg att jag har så mycket annat som jag måste hinna till själva bröllopet *S*

Men jag är jätteimponerad på er som klarar av och orkar göra såna där fina  
    Tack så mycket! Dom är egentligen inte så avancerade. Det är ju ett konvolut å så har vi klistrat på rospapperet och texten!
  • Jossis81
    Äppelkärna skrev 2011-03-12 20:28:06 följande:
    Var har du köpt konvoluten? Glad
    Dom köpte jag i en scraapbooking affär (Vänersborg), finns i alla möjliga färger!
  • Jossis81
    In Wonderland skrev 2011-03-13 09:10:33 följande:
    Superfina! Har du limmat ihop allt det sjäv. Wow!
    Tack! ja tid tog det,men det var d värt!
    thean skrev 2011-03-13 09:14:00 följande:
    Ja dom var jättefina! =) Roligt att se ett rospapper under, superfint tycker jag! klistermärksidéen kommer jag definitivt sno! =)
    Tackar! Sno på du ;)
  • Jossis81
    hermelinus skrev 2011-03-14 20:11:12 följande:

Vilka vackra inbjuningskort!!
    Vi har långt kvar tills vi ska börja med inbjudningarna men jag har börjat fundera (kan inte låta bli) och insett att det är hel djungel och jag tror tyvärr inte att jag kommer att ha samma tålamod som du! Men jag ser fram emot detSolig

Tack! Det är väldigt roligt att ha gjort dom själv, kan jag ju tycka nu när det är gjort :) Lycka tilöl me dina bröllopsbestyr!
Svar på tråden Bilder på inbjudningarna! Va tycks?