• Jossis81

Bilder på inbjudningarna! Va tycks?

Idag har mamma, min tärna och jag pysslat ihop inbjudningarna! Jag är väldigt nöjd! Va tycker ni?

• Svar på tråden Bilder på inbjudningarna! Va tycks?
  • Äppelkärna
    Jossis81 skrev 2011-03-12 19:17:14 följande:
    Willowfield skrev 2011-03-12 18:21:05 följande:
    Urtjusiga :)
    Tack så mycket! Dom är egentligen inte så avancerade. Det är ju ett konvolut å så har vi klistrat på rospapperet och texten!
    Var har du köpt konvoluten? Glad
  • Jossis81
    Äppelkärna skrev 2011-03-12 20:28:06 följande:
    Var har du köpt konvoluten? Glad
    Dom köpte jag i en scraapbooking affär (Vänersborg), finns i alla möjliga färger!
  • Helena brud 20 aug

Vad kostade konvoluten per styck?

• In Wonderland

Superfina! Har du limmat ihop allt det sjäv. Wow!

• thean

Ja dom var jättefina! =) Roligt att se ett rospapper under, superfint tycker jag! klistermärksidéen kommer jag definitivt sno! =)

• Jossis81
    In Wonderland skrev 2011-03-13 09:10:33 följande:
    Superfina! Har du limmat ihop allt det sjäv. Wow!
    Tack! ja tid tog det,men det var d värt!
    thean skrev 2011-03-13 09:14:00 följande:
    Ja dom var jättefina! =) Roligt att se ett rospapper under, superfint tycker jag! klistermärksidéen kommer jag definitivt sno! =)
    Tackar! Sno på du ;)
  • Lysdioda

De där klistermärkena, vad är det för nåt? Söker på hemsidan men blir inte riktigt klok. Är det etiketter? Eller klistermärken eller vad ska jag leta efter? Blev sugen på likadana!

• Pinkgrape
    Lysdioda skrev 2011-03-14 14:01:46 följande:
    De där klistermärkena, vad är det för nåt? Söker på hemsidan men blir inte riktigt klok. Är det etiketter? Eller klistermärken eller vad ska jag leta efter? Blev sugen på likadana!
    Hihi jag hittade dom här

www.vistaprint.se/sm%C3%A5-klisterm%C3%A4rken-runda/gallery.aspx?pg=95&filter=9%3a10013||1%2c4%3a10003||1%2c55%3a10203||1%2c3%3a10199||1%2c54%3a10202||1&page=1&pagesize=24&sort=p_TO_SE!desc&xnav=filter&col_state=COL
  • hermelinus

Vilka vackra inbjuningskort!!
    Vi har långt kvar tills vi ska börja med inbjudningarna men jag har börjat fundera (kan inte låta bli) och insett att det är hel djungel och jag tror tyvärr inte att jag kommer att ha samma tålamod som du! Men jag ser fram emot detSolig

• Jossis81
    hermelinus skrev 2011-03-14 20:11:12 följande:

Vilka vackra inbjuningskort!!
    Vi har långt kvar tills vi ska börja med inbjudningarna men jag har börjat fundera (kan inte låta bli) och insett att det är hel djungel och jag tror tyvärr inte att jag kommer att ha samma tålamod som du! Men jag ser fram emot detSolig

Tack! Det är väldigt roligt att ha gjort dom själv, kan jag ju tycka nu när det är gjort :) Lycka tilöl me dina bröllopsbestyr!
Svar på tråden Bilder på inbjudningarna! Va tycks?