Smuppra skrev 2011-03-13 19:10:01 följande:
Ja då vet du hur det är! Lät inte alls roligt med pulviserat ben. Är det bra nu? :-/ Ja usch. Man borde strunta i vad chefer säger och följa känslan av att det är något som är fel och åka och kolla upp det iaf... Tyvärr gör ju folk ofta som du och struntar i att söka läkarhjälp fort...
Exakt. Tror inte att de vill göra något som skadar honom men det är ju lätt att glömma det när man inte lever med det varje dag.
Vore verkligen synd om de betalar för något som vore jättekul men så får MB bara stå och se på.
Det var 1996 och jag har fortfarande problem.
Kan inte ha högklackat mer än korta stunder i taget (om dom inte är väldigt väldigt bekväma och inte belastar bara tramdynan). Om jag trampar på en sten när jag går barfota så spricker all broskbeläggning jag har fått i foten upp och jag bryter i princip foten igen.
Har fått nervskador efter alla operationer så att jag kan känna smärta trots att jag inte borde ha det, och jag har känningar av foten dygnet runt.
Har inte haft en smärtfri dag sen dess. (det gör ju inte saken bättre att jag är resistent mot smärtstillande heller)... Och till råga på allt är den foten extra bred nu eftersom dom fick lov att ta ben från höften till sist eftersom benet var för skadat för att kunna läka ihop igen...
Men men, man vänjer sig efter ett tag...
Så jag klagar inte. Det är en erfarenhet som gjort mig till den jag är i dag...
Precis, det är ju det jag menar...
Man kan göra mycket av ren tanklöshet. Och om din blivande har blivit lite lullig så kan han glömma bort att han inte borde göra vissa saker också...