Brud 2013
Tjohoo, här är det en till som under 2013 kommer bli fru!
Vi förlovar oss 111111
Roligt att vi är fler som planerar redan nu, tänkte att jag är ju helt hysterisk som börjar 2 år innan (nästan)! Vi kommer att gifta oss i juli, kyrka och lokal vet vi men är inte bokad ännu. Vi håller som bäst på med att samla på oss saker, dukar, stolsöverdrag mm, mm samt planerar för toastmadame/toastmaster osv..
Mat är planerad och ring är köpt och ska bara graveras.
Bröllopsresan har vi inte riktigt bestämt vart vi ska, men det löser sig!
Det jag tycker är sjukt svårt är att hitta klänning! Jag har kolalt massor på nätet.. men det är svårt, man vet ju aldrig hur den klänningen jag tycker är fin på någon annan passar på mig.. Tror att jag ska boka in ett besök i någon butik och prova lite där och se vilken form som passar..
Jag älskar att planera och vill ha full koll på vad som händer! Tycker dessutom att det är skönt att kunna köpa saker efter hand och inte springa runt hysterisk och handla allt på samma gång. Hittar man inte det man tänkt sig på en gång kan man vänta lite och fundera eller kanske hitta det man söker lite senare.
Har kommit fram till att det är skitmycket att göra och planera så jag beundrar de som fixar det här på typ 6 månader!
Massor med kramar till er