Brud 2013
Kul att hitta denna tråd! Jag hoppas vi kan ha bröllopet sommaren 2013 och det enda som hindrar oss skulle väl vara ekonomin, samtidigt vill jag inte ha ett budgetbröllop så det får väl bli en fin balansgång där.
Jag har i princip bestämt mig för klänning som jag ska sy upp i Kina enligt bilden, har ju hört att det gått bra för många och är billigt så chansar på det. Vågar dock inte beställa den ännu då jag hoppas att jag gått ner lite i vikt tills bröllopet =)
Brudtärnor är bestämda, tänkte höra hur snacket går kring en brudtärna som även är toastmaster? Funkar det?
Sedan är tanken ett kyrkligt bröllop med mottagning efteråt (troligtvis buffé). Tyvärr har min M2B svårt att planera så långt i förväg så han har sagt att jag kan börja planera nu så hoppar han in när det är 1 år kvar med massor av entusiasm. Än så länge tycker han det känns för "osäkert" om bröllopet blir av och han vill inte planera för något om det inte är gjutet i sten. Lite tråkigt sådär men vad ska man göra... pengar växer ju tyvärr inte på träd =(
Än så länge är färgtemat rött och vitt. Har märkt att många har tre olika färger, hur kommer det sig? Funderar på att lägga till guld i blandningen. Jag gillar lite mer klassiska, traditionella sätt.
Hihi, jag är så lycklig över att kunna prata av mig lite <3