Inlägg från: Beccastina |Visa alla inlägg
  • Beccastina

Brud 2013

Här är en till som med största sannolikhet gifter sig 2013, ja vi har två datum bestämmda sen länge (2 februari 2013 eller 1 februari 2014) men ännu så har min sambo ej friat ordentligt, i helgen kollade vi och bestämmde ringarna så snart bär det av ordentligt i planerandet! Vi har redan varit förlovade i 3 år men eftersom vi är trötta på våra gammla förlovningsringar så blir det nya med ett riktigt frieri istället för en gemensam överenskommelse och fika på stan ;)

ska bli jätte roligt att se hur min sambo väljer att fria dock vill jag att det ska ske NU för jag vill boka kyrka och lokal! men men om inte han friar i tid så får jag hoppa in i en 2014 tråd istället.

• Beccastina

Missidis och vingabrud, tror ni kommer få det helt underbart på River cafe, jag och min Sambo hade vår första riktiga date där och blev behandlade som kungar, visst kostade det men heelt perfekt var det, förstår att ni vill ha festen där! :)

• Beccastina
    missidis skrev 2011-10-31 18:13:23 följande:
    Beccastina: Hoppas han friar snart då Då gifter ni er samma datum som oss
    haha ja verkligen, nu har vi helt och hållet bestämmt ringarna och han ska iväg och beställa dem i morgon :) sen är det bara att vänta innan vi kan planera ordentligt, har mina misstankar om att frieriet kanske blir på liseberg under julbordet, både mina och hans förälldrar är med + våra syskon med partner och såklart våra barn :)
  • Beccastina

Tjejer jag behöver lite hjälp.. Hur gör ni som har barn, barn och ungdommar kommer vara bjudna på vigseln i kyrkan men sen är det stopp, vill verkligen inte ha någon under 18 år där.

Hur gör man med barnvakt? Jag har två knottar som kommer vara 4½år samt 2 år..

• Beccastina
    missidis skrev 2011-11-04 12:02:30 följande:

Vi kommer inte ha med några barn överhuvudtaget förutom vår dotter som då är 3år... Hon kommer vara brudnäbb och är sedan med tills de första går och då följer hon med dem till hotellet.. Jag tycker inte barn och bröllop hör ihop och hade gärna haft barnvakt åt även vår dotter men alla barnvakter är ju bjudna på bröllopet så hon kommer vara med tills middagen är över...

Svårt med barnvakt då man oftast bjuder både familj och vänner.. :P

Ja det är lite så jag känner, alla våra barnvakter är med bjudna men jag vill inte behöva tänka på eller oroa mig för dem och allt runtomkring heller.. saker kan ju alltid hända och skulle någon slå sig så vill jag inte behöva trösta och hålla på vilket jag vet att jag skulle göra, det är ju min bröllops fest och då skall inte barnen vara det ända jag tänker på.
  • Beccastina
    missidis skrev 2011-11-04 21:04:16 följande:
    Några som bärjat titta på vigselringar? Vi har nog bestämt sedan tidiagre vilken ring jag ska ha eftersom det finns en som hör till min förlovningsring.. Men herregud vad mycket fint det finns... hur ska man kunna välja??? :D

• Beccastina

ojj va snabb jag var med att posta, såhär ser kombinationen ut som vi har tittat på

• Beccastina
    missidis skrev 2011-11-09 12:34:29 följande:
    Vad fina ringar! 

Jag har denna förlovningsring fast i vitguld:
    smycka.se/wp-content/uploads/2011/09/Classic_...

Så kommer blir en ring i vitguld men kan inte bestämma vilken av dessa som är finast, tror oxå att man kanske stör sig på en ring med sten om man kommer emot den hela tiden... Jag vet inte... Vilken gillar ni bäst?

ojj ja det e ju svårt, skall du behålla den gammla förlovningsringen? Personligen så älskar jag flera stenar irad ;) och den stora ringen med 7 stenar tillsammans med den ringen med stenar på sidan hade varit perfect ;) men nu ville du kanske inte välja två ringar.. men jag kör ändå på den "stora" ringen.

är det kanske bara vi som byter ut våra gammla förlovningsringar, hade rödguld innan men har tröttnat så det e därför vi byter till vitt (har enbart silversmyken så det passar bättre)
Svar på tråden Brud 2013